(изменено: Іноземець, 2024-08-20 14:43:55)

Ось за цим посиланням вот ссылка   у словнику для слова "Зуб" дається таке пояснення:

«  …не пощадить [його] око твоє: душу за душу, око за око, зуб за зуб, руку за руку, ногу за ногу.»
- на тлі жорстоких язичницьких вірувань і засад, приписи, які були заповідані Мойсеєві для керівництва ним народом Ізраїлю, були вимушеним заходом і на той час вважалися справедливими. Вони привчали народ до здійснення правосуддя, заснованого на традиціях того жорстокого часу, на суто буквальному сприйнятті Слова Божого. 
     Таке поетапне виховання народу дало можливість у майбутньому Ісусу Христу Своїм Вченням покликати цей народ до досконалої, найвищої справедливості.

На разі незрозуміло, що мається на увазі під висловами "Вимушені заходи" і "Поетапне виховання"  Чи можуть автори цього пояснення розкрити більше тему, надати якийсь приклад такого "вимушеного заходу", показати у чому суть "поетапного виховання". Я ще можу уявити собі поетапне виховання дітей у школі, що здобувають знання, навчаються математики, музики, співам тощо,   Але як уявити поетапне виховання через "приписи" зуб за зуб, ногу за ногу?  Думаю приклад з життя допоміг би зрозуміти, що намагаються сказати автори словника. Дякую.

1

Уважаемый «Иноземец»,   мы благодарны Вам за Ваши вопросы, свидетельствующие о  внимательном отношении к объяснениям Библейских текстов. 
     Учитывая Ваши рассуждения, мы  сделали некоторые изменения в объяснении текста Библии (Втор.19:16-21) Надеемся, что они внесут больше ясности в те мысли, которые мы хотели выразить.       
     Если  же у Вас есть иное объяснение этого текста, пожалуйста опубликуйте его   в разделе сайта «Альтернативные объяснения текстов Библии».
       С уважением к Вам составители Словаря.

(изменено: Іноземець, 2024-08-21 15:07:15)

Составители Словаря пишет:

Зважаючи на Ваші міркування, ми зробили деякі зміни у поясненні тексту Біблії (Втор.19:16-21) Сподіваємося, що вони внесуть більше ясності у ті думки, які ми хотіли висловити.

Дякую за відповідь. І все ж здається ви мене не зрозуміли. Цей розділ називається "обговорення текстів з Словника", а оскільки я поки не пишу власної книжки, а читаю вашу, то ж спочатку хотів би зрозуміти написане вами. А внесені вами зміни до словника нажаль ясності не додали. Спробую чіткіше сформулювати своє запитання.
З написаного вами, враховуючи внесені зміни, можна зрозуміти, що виколоти око, вибити зуб, зламати ногу у відповідь на нанесені подібні тілесні ушкодждення, чи навіть вбити людину могло і сприяло духовному зростанню тих, ким опікувався Мойсей.
     Питання в наступному: На вашу думку подібна дія, яку ви описуєте як виховний процес що привчає правосуддю,  та як найнижчу сходинку справедливості в стародавньому розумінні, одобрювалась керівником народу Моісеєм, чи осуджувалась ним, творилась з його дозволу, чи в супереч волі Мойсея?

1

Іноземець пишет:

Питання в наступному: На вашу думку подібна дія, яку ви описуєте як виховний процес що привчає правосуддю,  та як найнижчу сходинку справедливості в стародавньому розумінні, одобрювалась керівником народу Моісеєм, чи осуджувалась ним, творилась з його дозволу, чи в супереч волі Мойсея?


   Трудно сказать, почему составители отказывают вам в разъяснении, ведь ваш вопрос достаточно интересен, прост и конкретен. Конечно же Моисей, величайший из пророков осуждает проявление всякого насилия в отношении любого человека, любого преступника, грешника, поскольку Он, как и каждый из пророков ведомый одним и тем же Духом Любви, Духом Христа.
     В книге премудрости Иисуса,  сына Сираха в 33 главе сказано:
"Как напротив зла – добро и напротив смерти – жизнь, так напротив благочестивого – грешник. Так смотри и на все дела Всевышнего: их по два, одно напротив другого."
    Точно так же и с законом "око за око, зуб за зуб" которых существует два, один мирской, варварский, который прочно и давно вошел не только в обыденные взаимоотношения между язычниками, но и стал законодательной нормой всех государств мира, о чем кратко и доступно вы можете прочесть в Википедии в статье Талион и с другой стороны закон и принцип Божий, "око за око, зуб за зуб" которого придерживаются все сыны Божьи, пророки, Христос, о чем предлагаю вам прочесть в публикации Религиозные вожди народа оставили Завет Господа (Там же есть возможность переключиться на украинский язык, для вашего удобства, впрочем как и на этом форуме, справа вверху вы можете выбрать язык для перевода постов. )
    Думаю ознакомившись и сравнив два текста, два различия одного и того же изречения "око за око, зуб за зуб" вы поймете, почему этот закон в его буквальном прочтении не только не "воспитывал", а наоборот расчеловечивал, разрушал живое, здравое, разумное в людях и не ведет народ ко Христу, но еще дальше уводит от Него.
И если возникнут вопросы, или какие мысли после прочтения, то с удовольствием хотелось бы с вами их обсудить.

2

Мелхиседек пишет:

И если возникнут вопросы, или какие мысли после прочтения, то с удовольствием хотелось бы с вами их обсудить.

Дякую, дуже цікаво і пізнавально. Знаєте, я взагалі вперше почув про "Таліон".  Цілком погоджуюсь що цей давній принцип рівноцінної відплати (око за око) продовжує діяти і сьогодні, оскільки, як вказано у вікіпедії,  "таліон" може бути не тільки буквальним, але і символічним, коли "рівність провини та покарання проводиться в ідеї..". І це цілком зрозуміло, адже інакше потрібно було б вказувати не тільки око за око, але і ровер за ровер, мобілку за мобілку, хребет за хребет, зачіску за зачіску і т.д., перераховуючі усі можливі злочини однієї людини проти іншої.
Та насправді мене неймовірно вразила публікація "Релігійні вожді..". Це щось неймовірне, абсолютно нове, з чим неможливо не погодитись. Дякую за це посилання, я під великим враженням. І знаєте що, можливо я трішки поспішаю, бо ще докладно не ознайомився, що це, чи хто це Християнське братство?, але на їхньому сайті теж є подібний словник симолічних термінів і багато подібних публікацій. Дивно, що саме цієї статті "релігійні вожді.."  на сайті словника немає. Ось тут мене просто розпирає від цікавості, і якщо знаєте то дайте будьласка відповідь. Звідки така радикальна, протирічива відмінність в поясненнях біблійного виразу «зуб за зуб» на сайті Християнського братства і в словнику духовно образного значення біблійних слів, адже наскільки зрозумів це праця одних і тих самих людей, однієї церкви?  Ну бо погодьтесь, що те що написане  на сайті братства, абсолютно протирічить тому, що подається в поясненнях у словнику..  Ще раз дякую за відповідь і посилання, спробую трішки більше дізнатись про цю церкву, про їхнє віровчення.

1

Іноземець пишет:

Ну бо погодьтесь, що те що написане  на сайті братства, абсолютно протирічить тому, що подається в поясненнях у словнику.. 

В вашем профиле отсутствует информация, как к вам обращаться, можете немного рассказать о себе, о своем вероисповедании, о своей церкви. И вопрос, о каком различии, о каком противоречии прочитано вами на сайте Христианского Братства и в Словаре? Можете конкретизировать?

(изменено: Іноземець, 2024-08-27 13:37:55)

Мелхиседек пишет:

У вашому профілі відсутня інформація, як до вас звертатись, чи могли б трішки розповісти про себе, про своє віровизнання, про свою церкву?


      Звати Віктор. Країна: Німеччина. Церква: мої близькі. Віровизнання коротко: "Яка користь, брати мої, коли хтось каже, що віру має, а діл не має? Чи віра може його спасти? Коли брат або сестра будуть голі й позбавлені щоденної їжі, а хтось із вас їм скаже: Ідіть з миром, грійтеся та їжте, але не дасть їм потрібного для тіла, яка з цього користь? Так і віра, коли не має діл, сама по собі є мертвою. Але хтось скаже: Ти маєш віру, а я маю діла; покажи мені свою віру без діл, а я покажу тобі [свою] віру зі своїх діл. Чи віриш ти, що один Бог? Добре робиш! Але й біси вірять і тремтять. " Якова 2:14-26   
       Андрій Дмитрович, сподіваюсь у вашому профілі вказані вірні ФІО, бо звертатись до вас Мелхіседек, для мене якось, мягко кажучи незручно. Тож, пане Андрію ви й самі, як мені здалось, бачите цю різницю, та протиріччя в тлумаченнях, адже ви самі вказали що Моісей осуджує принцип рівномірної відплати, око за око,  зуб за зуб, самі ж вказуєте, що таких вказівок, настанов Мойсей не давав і давати не міг і що подібні дії не тільки не привчають до справедливості, а навпаки псують людей і в додаток направили мене до християнського братства, до публікації яка тільки ствердила мене у тому, з чим я підсвідомо і так погоджувався.  Адже засновники словника пишуть зовсім інше, що подібна відплата, що цей закон в його буквальному розумінні привчав давніх людей до якоїсь справедливості, що він, буквальний закон помсти був певним етапом для їхнього розвитку, їхнім вихователем, помічником в налагоджені взаємовідносин. Чого ні моя душа, ні розум сприймати не могли.  А ось із вашої цитати з книги Сираха про те, що усього завжди по два, що навпроти зла добро, навпроти розуму дурість, стає зрозумілим, і в статті християнського братства вказано, що існує теж два служіння левитів, одні говорять одне, роблять Біблію розумною, а інші несуть що попало, дурять людей своєю фантазією. Я коли прочитав ось ці слова, то відразу подумав, що в церкві християнського братства відбулось якесь розділення, якийсь розкол, тому і є два сайти, дві протилежні думки, два різних служіння. 

Такі закони, викликали в людини доброї волі несприйняття їх, і внутрішній протест совісті і розуму (наприклад, буквальне "око за око, зуб за зуб”, жертвоприношення і т.п.). Тут позиція наших братів протестантів зрозуміла. Але чому разом з тим вони не можуть визнати, що добрий милостивий Бог Любові ніколи не давав і не міг давати таких жорстоких постанов, які суперечать Його Заповідям. Таке фальшиве, спотворене фарисейське пояснення закону, було осуджене пророками і Христом.”Ви відмінили Заповідь Божу і тримаєтесь передань людських” (Мрк. 7:8, 9).

       І знаєте що, пане Андрій, я щось зовсім заплутався, таке враження що словник написали різнодумці, бо прочитав щойно пояснення до слова Око, а там зовсім інше, там зрозуміле і як на мене вірне пояснення. Чому так?  Напевно потрібно трохи часу, щоб розібратись, дякую за посилання на християнське братство, є що почитати і над чим порозмірковувати.  До речі тут теж багато цікавих дискусій і виникає багато запитань..  Ще раз дякую..

На главной станице сайта указывается, что Словарь находится в постоянном редактировании, что указывает на возможность изменений, дополнений, уточнений информации в тех случаях, где это будет уместным, обоснованным, необходимым.

Іноземець пишет:

 Андрій Дмитрович, сподіваюсь у вашому профілі вказані вірні ФІО, бо звертатись до вас Мелхіседек, для мене якось, мягко кажучи незручно. Тож, пане Андрію

Данные указаны верно, предлагаю вам обращаться ко мне просто по имени, без приставки "господин", а еще лучше, если сможем перейти к более братскому обращению на "ты", тем более видно, что вы в теме и вопросы ваши действительно по существу.

Іноземець пишет:

І знаєте що, пане Андрій, я щось зовсім заплутався, таке враження що словник написали різнодумці, бо прочитав щойно пояснення до слова Око, а там зовсім інше, там зрозуміле і як на мене вірне пояснення. Чому так? 

Правду говоря я и сам не могу разобраться, почему так? Вероятно есть различные причины, ведь и у поэтов, музыкантов, художников бывают различные дни, в одни что то получается лучше, в другие хуже. Настроение, погода, на сытый или голодный желудок создаются произведения.. разные причины. Видимо авторы словаря это понимают и предупреждают о том, что будут вносится изменения.  А то, что вам авторы не отвечают, и игнорируют ваш вопрос, то с этим смиритесь, они заняты и точно так же относятся ко всем участникам форума. Ничего личного.  Они все же реагируют и опять внесли изменения после ваших замечаний к слову "Зуб", прочтите, хотелось бы услышать ваше мнение. Свое выскажу позже..

(изменено: Іноземець, 2024-08-31 19:02:24)

Добре Андрію, згода, давай на ти. Я зачитався твоїм посиланням на Християнське Братство, хотілось би з кимось з них поспілкуватись, так розумію ти якимось чином причетний до цієї церкви? Роблю перерви, бо там стільки тем, стільки цікавостей, що не знаю і не розумію, чому раніше до мене ці відкриття не доходили? Ну ось наприклад з віровчення братства:

Християнське братство визнає буквальність текстів Біблії:
1) якщо їх зміст не суперечить Волі Божій – букві і духу Десяти Заповідей
2) якщо їх буквальний зміст не суперечить закономірностям Божественній природи, дійсності, доцільності і біблійній логіці буття.

Хоча і є деякі запитання, але і це вже гігантська відмінність від загального, бо дуже просто, логічно, раціонально.
Як ти і просив, прочитав зміни, внесені до словника. Ну що ж, буду відвертим. Хоча мені і приємно, що є реакція, та все ж змін я не бачу. Маю відчуття, що ті хто вносить правки і редагує не розуміють про що мова, тому і не відповідають на моє запитання, а подібними змінами лише більш приховують те, що мені здається хибним. Ну ось сам дивись:
"Тому наказ Божий «око за око, зуб за зуб» також необхідно сприймати і у духовно-образному значенні."
Автори явно вказують, що потрібно розуміти і так, і так. Тобто і буквально і також духовно-образно. І що начебто буквальне розуміння цих слів виховує та привчає людей до зрозумілого їм правосуддя. І що цей процес виховання в майбутньому дасть їм змогу почути Христа. А я так не вважаю.
По суті, що було, те й залишилось, на що відразу був звернув увагу, тому змін ніяких не відчув і бачу як це не узгоджується з тим, на чому акцентує Братство. Що ніякої доцільності в буквальному розумінні та дотриманні цих заповідей Мойсея не має. Ну скажи мені, яка доцільність у тому щоб скалічити кого, і де тут виконання заповіді, коли кого покарати смертю.
Ну але так, якісь зміни є,  ось Господь через Мойсея хоче знищити цю дурнувату і безбожну практику помсти, але і цей вислів нівелюється поясненням, що буквальне "око за око, зуб за зуб" це всього навсього вимушена, тимчасова міра для морального виховання. Ось і виходить що сучасні левити змагаються щоб вгодити і вашим і нашим. Мовляв і буквально потрібно дотримуватись, але й образно потрібно розуміти. Тому мені і хочеться з кимось поспілкуватись з братства, чи вони мають якесь відкриття, якесь чітке бачення, чи так само напомацки, навмання розкривають ці, як сказано спочатку, вічні постанови та закони, які Христос не прийшов змінити, а виконати.. Ну ось таке моє враження, сподіваюсь відповів. А ти як думаєш?

Іноземець пишет:

Ну але так, якісь зміни є,  ось Господь через Мойсея хоче знищити цю дурнувату і безбожну практику помсти, але і цей вислів нівелюється поясненням, що буквальне "око за око, зуб за зуб" це всього навсього вимушена, тимчасова міра для морального виховання.


[Мк.10:5] Иисус сказал им в ответ: по жестокосердию вашему он написал вам сию заповедь.

Вот и причина всему этому..  Вот и человек не желающий придти и научиться от Христа. Все остальное это ум, желающий оправдать свою бездеяльность, в обучении  себя от того, чтобы прийти и там от Христа всему и научиться. А не от своего ума, тому, чтобы замасливать глаза друг  другу тем, где, кто красивее замаслит  глаза, чтобы не видеть корень сути.

(изменено: Іноземець, 2024-09-02 10:18:52)

Леонид пишет:

[Мк.10:5] Иисус сказал им в ответ: по жестокосердию вашему он написал вам сию заповедь. Вот и причина всему этому..  Вот и человек не желающий придти и научиться от Христа. Все остальное это ум, желающий оправдать свою бездеяльность, в обучении  себя от того, чтобы прийти и там от Христа всему и научиться. А не от своего ума, тому, чтобы замасливать глаза друг  другу тем, где, кто красивее...

Не зовсім зрозумів Леонід вашу відповідь, та цитата приведена вами здається мені доречною. Бо для мене очевидно, що твердосердим, злим людям Моісей не може потикати, мовляв якщо ви є злими, то ось вам і заповіді, чиніть своє зло, калічте один одного, вбивайте, розлучуйтесь.  Бо для злодія ніяка заповідь, дозвіл чи наказ не потрібні, він і так буде чинити зло.. І як свідчить історія, подібні приписи "справедливої помсти" існували і діяли й до часів Моісея і після. Тому злі, твердосерді і нерозумні люди тільки так і можуть розуміти ці слова, про що і вказує Ісус, мовляв ви маєте (розумієте) написане Моісеєм, тому що є твердосердими. А насправді він говорить те саме що й Христос, бо в іншому місці вказує: "Коли б слухали (правдиво розуміли) Моісея, то і Мене б слухали"
   Хоча з другої сторони, саме таке буквальне розуміння цих заповідей може і повинно завести людей у таке тісне місце, до вони врешті решт усвідомлять усе своє безумство і вкінці кінців зрозуміють, що ж їм говорить Моісей і почують праведних левитів. І написано так навмисно, щоб дурне робилось друнішим, а розумне розумнішим.  Бо назвати ці дійства вихованням, тимчасовою необхідністю, яка допомагає зростати морально і духовно не можу. Адже весь цей безлад, усі ці безчинства і злодіяння під гаслом око за око, зуб за зуб чиняться і сьогодні і ніякого виховання, внутрішнього та зовнішнього зросту людей немає, а все навпаки. Тому якщо ви захищаєте тлумачення яке пропонують автори словника для вислову "зуб за зуб", то погодитись з вами не можу.

1

Іноземець пишет:

Не зовсім зрозумів Леонід вашу відповідь, та цитата приведена вами здається мені доречною. Бо для мене очевидно, що твердосердим, злим людям Моісей не може потикати, мовляв якщо ви є злими, то ось вам і заповіді, чиніть своє зло, калічте один одного, вбивайте, розлучуйтесь.  Бо для злодія ніяка заповідь, дозвіл чи наказ не потрібні, він і так буде чинити зло..


Вы говорите о той среде, которую открыл Моисей людям живущим самими по себе. Туда он с горы Божьей, принес заповедь для опознания ее человеком   в самом себе, в исполнении ее, а не в знаниях о ней.
Это был период когда Бог не посылал еще дождя на землю, но пар подымался с лица земли и орошал землю..
А  нам нужно, не к этому месту познания  добра и зла, потому, что с этого места начинается путь к смерти веры и внимания  к слову Бога.
[Быт.2:17] а от дерева познания добра и зла не ешь от него, ибо в день, в который ты вкусишь от него, смертью умрешь.

Если  чей то ум, хочет открыть свои глаза от поедания, ментальных плодов, этого дерева, такой и выходит из среды соблюдения этого исполнения  слова, которое  всегда стоит в этом начале во главе внимания веры Богу, а не теории добра и зла. Свидетели этой практики,  и сообщают об этом, таким свидетельством об исполнении этого слова, которое обнаружено в этом начале.
[2 Кор.5:7] ибо мы ходим верою, а не видением, -
Такой вот диссонанс пропасти,  между ментальным видением и верой, о чем и говорит богачу нищий вознесенный на лоно Авраама.
[Лк.16:26] и сверх всего того между нами и вами утверждена великая пропасть, так что хотящие перейти отсюда к вам не могут, также и оттуда к нам не переходят.
Тогда зачем нужно практиковать этот путь, который ведет в погибель, которым идут многие?
[Ин.14:6] Иисус сказал ему: [Я есмь путь и истина и жизнь; никто не приходит к Отцу, как только через Меня.
Не лучше ли идти вот этим освидетельствованным путем, не ментальной практики,  такой практики обретения веры предложенной Христом, чтобы прийти к Нему и научиться всему от  Него?.
[Гал.3:23] А до пришествия веры мы заключены были под стражею закона, до того [времени], как надлежало открыться вере.

(изменено: Іноземець, 2024-09-02 15:17:12)

Леонид пишет:

Быт.2:17, 2 Кор.5:7, Лк.16:26, Ин.14:6, Гал.3:23

Причитав декілька разів і все ж не можу зрозуміти, про що мова? Чи ви дякуєте мені, даєте пораду, повчаєте чи звинувачуєте? Як це повязати з висловом  "Зуб за зуб". Стільки цитат з Біблії, що мені вистачило б на рік, щоб ними наповнювати свій дух і повчатись. Мені на прочитане пригадалась лише одна цитата: 1 Коринтян 14:19 УТТ
"Але в Церкві волію п’ять слів сказати своїм розумом, щоб і інших навчити, ніж десятки тисяч слів незрозумілою мовою."
Але і так дякую вам Леоніде, що не ігноруєте, незалежно, чи прагнете допомогти, чи осудити і проявляєте гостинність, що в наш час теж рідкість. Буду просити мудрості, щоб і вас зрозуміти, а можливо і ви спробуєте висловитись дещо простіше. Хай щастить.

1

Темы, которые возникают на этом сайте предлагают войти в это размышление не по учению Христа,  а войти  где инуде но не через дверь.
Мы теряем возможность войти сюда дверью. А это, разумеется, то, что и приводит на внешний двор, где и перемалывается все в языческом стиле познания от подобного многословия, каждым  от своего ума.
Матф. 5 :37 Но да будет слово ваше: да, да; нет, нет; а что сверх этого, то от лукавого.
38 Вы слышали, что сказано: око за око и зуб за зуб.
39 А Я говорю вам: не противься злому. Но кто ударит тебя в правую щеку твою, обрати к нему и другую;

Разумеется, и то, что ум человеческий уводит от этой практики  в свои измышления, удаляя разум от ума Христова.  Где все  это познается, все лишь, теми, кто приходит к Нему научиться от Него самого, будучи там обучен Его смирению и кротости,  что и есть как то помазание, которое всему и учит.
[1 Ин.2:27] Впрочем, помазание, которое вы получили от Него, в вас пребывает, и вы не имеете нужды, чтобы кто учил вас; но как самое сие помазание учит вас всему, и оно истинно и неложно, то, чему оно научило вас, в том пребывайте.
   

(изменено: Іноземець, 2024-09-03 12:48:29)

Леонид пишет:

Темы, которые возникают на этом сайте предлагают войти в это размышление не по учению Христа,  а войти  где инуде но не через дверь.

Пане Леонід, коли б не ця, чи інші теми, з якими тепер знайомлюсь, і в яких ви приймали участь як співрозмовник, то не знав би, чи ви є, чи вас не існує. Мене так навчено і надалі себе так намагаюсь навчити, щоб шукати і знаходити в своєму співрозмовнику Христа, якого беззаперечно люблю і яким захоплююсь. Можливо, скоріше всього не завжди розумію, часом Йому перечу, інколи ображаюсь на Нього, але люблю, бо лише Його вважаю справжньою людиною. І коли мені вдається відшукати Христа в своєму співрозмовнику, тоді Він відгукується і в моєму серці та розумі і тоді охоплює мене радість, відчуваю мир і спокій незважаючи на будьякі проблеми. Хіба це не двері про які ви кажете? Але ось що примітив, що частіше всього, а то і завжди знайти і відчути Христа в ближньому та в собі вдається лише в розмовах про, або довкола Слова Божого, а в світських розмовах Його практично немає. Тож що ж не так з темою, чи темами які тут піднімаються? Ви постійно нагадуєте мені вислови та цитати з Біблії, а це і є та пожива з якою проводжу увесь день, хіба можу бути невдячний вам, хоча і незовсім розумію про що ви? Я вже наситився до нудоти світською балаканиною, дозвольте чути і спілкуватись з людьми про Слово Боже. Ось тепер розумію, що ви мені своє око, свій світогляд, а я вам свій, а що є зуб за зуб не зовсім розумію, а словник не пропонує, щоб те що відчуваю підсвідомо зміг висловити словами, а те що пропонує вважаю хибним і здається пояснив чому Андрію, який теж десь пропав. Добре що хоч ви тут є.

1

Да в этом месте  подлинной дверью есть ее описание  теми, кто видел и входил, в личной практике вхождения  ею.. Больше чем эта практика, вхождения этой дверью, в ее описании, в Священном писании, нигде больше  ни на что не указано.
[Евр.5:7] Он, во дни плоти Своей, с сильным воплем и со слезами принес молитвы и моления Могущему спасти Его от смерти; и услышан был за [Свое] благоговение;
В этом месте указано на вхождение в этот образ, где  все входящие этой дверью и бывают
в этом месте услышаны и нареченным  по чину Мелхиседека.
8 хотя Он и Сын, однако страданиями навык послушанию,
9 и, совершившись, сделался для всех послушных Ему виновником спасения вечного,
10 быв наречен от Бога Первосвященником по чину Мелхиседека.

Если этот образ мы узнаем в себе, а потом и в другом ближнем, по этому опыту, что и является этой любовью к ближнему как  к самому себе.
Где разумеется то, что через око за око и зуб за зуб,  войти в это место такой дверью не возможно. да и дверь эта не в рай, а в ад.

(изменено: Іноземець, 2024-09-03 19:57:20)

Леонид пишет:

Где разумеется то, что через око за око и зуб за зуб,  войти в это место такой дверью не возможно. да и дверь эта не в рай, а в ад.

Вибачайте пане Леонід, але ніяк до купи не можу звязати ваші слова. Яке місце? Які двері? Хто і куди і навіщо має увійти? А оскільки неможу навіть докумати, зі мною ви говорите, з собою, чи з кимось іншим, то й незнаю, що відповісти. Хіба спробую ще раз попросити вас висловити свою думку ясніше, тобто простіше, без релігійної мяти, від якої аж в носі крутить.
  Ну ось живу собі і живу, читаю Біблію, спостерігаю за тим що в світі коїться і бачу на кружках, на футболках, на вітринах написи "око за око, зуб за зуб" . І розумію, що багато злих речей люди виправдовують цими словами. Прочитав в словнику око за око тлумачення і лягло мені на серце і розум, прочитав пояснення зуб за зуб, і відлягло, бо помсту виправдовують. А ви про що? Чому я маю кудись входити, чи звідкись виходити?

(изменено: Леонид, 2024-09-03 20:06:12)

Леонид]Где разумеется то, что через око за око и зуб за зуб,  войти в это место такой дверью не возможно. да и дверь эта не в рай, а в ад.  Вибачайте пане Леонід, але ніяк до купи не можу звязати ваші слова. Яке місце? Які двері? Хто і куди і навіщо має увійти?

[Ин.10:7] Итак, опять Иисус сказал им: истинно, истинно говорю вам, что Я дверь овцам.
  Я так понял то, что вам тут никуда не надо входить и никакой  дверью... Ну и хорошо.  Вам никуда не надо, а мне для чего тут с вами  выяснять  о двери и кому и зачем в них входить.Так что извиняюсь за то, что потревожил ваш нежный слух  громким стуком в ваши врата.
(Вибачайте пане Леонід, але ніяк до купи не можу звязати ваші слова. Яке місце? Які двері? Хто і куди і навіщо має увійти?)
Вот когда вы соберетесь в одно целое в понимании о какой двери и месте идет речь тогда и спрашивайте, а так это вы решили поиграться, придумав себе  такую игрушку.  Будьте здоровы!!!

(изменено: Іноземець, 2024-09-03 20:24:21)

Ось з чого я розпочав і що намагався вияснити

у словнику для слова "Зуб" дається таке пояснення... На разі незрозуміло, що мається на увазі під висловами "Вимушені заходи" і "Поетапне виховання"  Чи можуть автори цього пояснення розкрити більше тему, надати якийсь приклад такого "вимушеного заходу", показати у чому суть "поетапного виховання".

А ви пане почали мене рятувати, хрестити, наставляти, а потім ще й самі на мене образились, ото тепер почуваюся винним, що не дозволив вам затягнути себе у свої ворота, у свій рай.
Якщо можете, підскажіть, шо з авторами не так, чому пишуть протележне і перечать самі собі, чи вбачаєте, що помиляються, чи ні, а двері вже сам якось знайду і розберусь, кому відчиняти, а кому ні, бо надто багато тих, хто в них гримає і солодкими речами про допомогу виманює.. Дякую звичайно, але своє прохання озвучив з самого початку.

1