Мелхиседек пишет:У вашому профілі відсутня інформація, як до вас звертатись, чи могли б трішки розповісти про себе, про своє віровизнання, про свою церкву?
Звати Віктор. Країна: Німеччина. Церква: мої близькі. Віровизнання коротко: "Яка користь, брати мої, коли хтось каже, що віру має, а діл не має? Чи віра може його спасти? Коли брат або сестра будуть голі й позбавлені щоденної їжі, а хтось із вас їм скаже: Ідіть з миром, грійтеся та їжте, але не дасть їм потрібного для тіла, яка з цього користь? Так і віра, коли не має діл, сама по собі є мертвою. Але хтось скаже: Ти маєш віру, а я маю діла; покажи мені свою віру без діл, а я покажу тобі [свою] віру зі своїх діл. Чи віриш ти, що один Бог? Добре робиш! Але й біси вірять і тремтять. " Якова 2:14-26
Андрій Дмитрович, сподіваюсь у вашому профілі вказані вірні ФІО, бо звертатись до вас Мелхіседек, для мене якось, мягко кажучи незручно. Тож, пане Андрію ви й самі, як мені здалось, бачите цю різницю, та протиріччя в тлумаченнях, адже ви самі вказали що Моісей осуджує принцип рівномірної відплати, око за око, зуб за зуб, самі ж вказуєте, що таких вказівок, настанов Мойсей не давав і давати не міг і що подібні дії не тільки не привчають до справедливості, а навпаки псують людей і в додаток направили мене до християнського братства, до публікації яка тільки ствердила мене у тому, з чим я підсвідомо і так погоджувався. Адже засновники словника пишуть зовсім інше, що подібна відплата, що цей закон в його буквальному розумінні привчав давніх людей до якоїсь справедливості, що він, буквальний закон помсти був певним етапом для їхнього розвитку, їхнім вихователем, помічником в налагоджені взаємовідносин. Чого ні моя душа, ні розум сприймати не могли. А ось із вашої цитати з книги Сираха про те, що усього завжди по два, що навпроти зла добро, навпроти розуму дурість, стає зрозумілим, і в статті християнського братства вказано, що існує теж два служіння левитів, одні говорять одне, роблять Біблію розумною, а інші несуть що попало, дурять людей своєю фантазією. Я коли прочитав ось ці слова, то відразу подумав, що в церкві християнського братства відбулось якесь розділення, якийсь розкол, тому і є два сайти, дві протилежні думки, два різних служіння.
Такі закони, викликали в людини доброї волі несприйняття їх, і внутрішній протест совісті і розуму (наприклад, буквальне "око за око, зуб за зуб”, жертвоприношення і т.п.). Тут позиція наших братів протестантів зрозуміла. Але чому разом з тим вони не можуть визнати, що добрий милостивий Бог Любові ніколи не давав і не міг давати таких жорстоких постанов, які суперечать Його Заповідям. Таке фальшиве, спотворене фарисейське пояснення закону, було осуджене пророками і Христом.”Ви відмінили Заповідь Божу і тримаєтесь передань людських” (Мрк. 7:8, 9).
І знаєте що, пане Андрій, я щось зовсім заплутався, таке враження що словник написали різнодумці, бо прочитав щойно пояснення до слова Око, а там зовсім інше, там зрозуміле і як на мене вірне пояснення. Чому так? Напевно потрібно трохи часу, щоб розібратись, дякую за посилання на християнське братство, є що почитати і над чим порозмірковувати. До речі тут теж багато цікавих дискусій і виникає багато запитань.. Ще раз дякую..